مقالات آرشیو خبر ها
پنج نکته از دیدار بیانکونری و پارتنوپی، از ایگوایین قهرمان تا ساندروی توقف ناپذیر...

پنج نکته از دیدار بیانکونری و پارتنوپی، از ایگوایین قهرمان تا ساندروی توقف ناپذیر...

 دو تیم یوونتوس و ناپولی در دیداری حساس در چارچوب رقابت های سری آ به میدان رفتند که در نهایت بانوی پیر موفق شد با گل های ایگوایین و بونوچی حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد و با سه امتیاز شیرین صدرنشینی خود را در جدول تثبیت کند. وب سایت رسمی یوونتوس گذری به پنج نکته مهم از این دیدار زده است:

 

 1. ایگوایین قهرمان

 

در مقابل تیم سابقش به میدان رفته بود و قطعاً انگیزه زیادی برای گلزنی داشت. حریف یوونتوس در این بازی ناپولی سرسخت بود. ال پپیتا گل پیروزی بخش و هفتمین گل خود در لیگ امسال را به ثمر رساند. بازی های موثر و گلزنی هایش دلایل بسیار محکمی هستند بر اینکه چرا بانوی پیر این هزینه هنگفت را برای او تقبل کرد. این گل مهم ترین گل ایگوایین در این فصل بوده که صدرنشینی یووه در پایان اکتبر را تثبیت کرد.

 

 

2- بونی مرد بازی های بزرگ

 

بونوچی نشان داده که استعداد گلزنی در بازی های بزرگ را داراست. گل دقیقه ی 50 او به پارتنوپی این حقیقت را به خوبی نشان داد. او پیش از این به میلان، اینتر، فیورنتینا و لاتزیو گلزنی کرده بود و حالا پارتنوپی حریفی بود که این بار طعمه ی بونی شد. نکته ی جالب دیگر اینکه هر زمانی که بونوچی برای یوونتوس گلزنی کرده، تیم با سه امتیاز میدان را ترک کرده است.

 

 

 

علاوه بر گلزنی، نمایش بی نظیر او در دفاع هم نیز ستودنی بود. او چهار مرتبه توپ های بازیکنان حریف را قطع کرد و سه مرتبه شوت های آن ها را بلاک کرد.

 

3- کیفیت بالای کوادرادو

 

 پس از دو پاس گلی که در بازی با سمپدوریا در روز چهارشنبه برای هم تیمی هایش فراهم کرده بود کوادرادو با ورودش به زمین خطر دائمی برای حریف محسوب می شد. در بازی که موقعیت های گلزنی کم بود با ورودش به زمین سه موقعیت گلزنی فراهم کرد.

 

 

 

4 - تعویض های دقیق و بجا در نیمه دوم

 

 این نکته با مورد سوم نیز هم پوشانی دارد. با ورود کوادرادو تأثیر او در بازی یووه مشاهده شد. با ورود مارکیزیو یووه توپ و میدان را بهتر در اختیار گرفت. به محض ورود شاهزاده یووه دوباره به حمله دروازه حریف روی آورد. تسلط، آرامش و دقت او در پاس دهی به هم تیم هایش همراه با قدرت و دوندگی استورارو باعث شد که یوونتوس در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف ارائه دهد.

 

 

 

5 - الکس ساندروی توقف ناپذیر

 

 مردی که نمی تواند عملکردی کم تر از حد متوسط را به نمایش بگذارد. نمایشی عالی دیگری از الکس ساندرو که جای تعجب ندارد. او یکی از مردان کلیدی سرمربی توسکانی یوونتوس بوده است. ساندروی برزیلی 89 پاس ارسال کرد ― 28 پاس در نیمه ی حریف ― که بیش تر از هر بازیکن بیانکونری در زمین بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: